hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|آمادگی شهرداری قم در راستای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم عید غدیرخم

قم|آمادگی شهرداری قم در راستای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم عید غدیرخم

مديركل هماهنگي و نظارت بر خدمات شهري شهرداری قم از آمادگی همه جانبه شهرداری در راستای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم عید سعید غدیر خم خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، سیدمحسن میرهادی گفت: با اشاره به برنامهریزی صورت گرفته در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم عید سعید غدیر خم در قم، اظهار داشت: حوزه معاونت خدمات شهری با همکاری مناطق هشتگانه و سازمانهای تابعه نسبت به آماده‌سازی و آذینبندی فضای شهری با نورپردازی نصب پارچه الوان، بنرهای مرتبط با این واقعه تاریخی در سطح شهر و هسته مرکزی شهر پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) خبر داد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم افزود: مراسم پیادهروی روز عید سعید غدیرخم از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران از ساعت ۱۷ روز سه ‏شنبه با حضور گسترده مردم شریف قم از مسیر بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) آغاز میشود.

میرهادی در ادامه از آمادهباش کلیه نیروهای خدماتی، فضای سبز و ستادهای خدماترسانی شهرداری در سطح مناطق هشتگانه جهت آمادهسازی و مناسبسازی محیط شهری از طریق تنظیف، شستشو، لایروبی انهار و همچنین آمادگی سیستم یکپارچه کنترل پسماندهای شهری از طریق بکارگیری ماشین‏آلات مکانیزه خدمات شهری، مخازن فان، کارتن پلاستها، استقرار تانکرهای ویژه آب شرب بهداشتی، سرویسهای بهداشتی و بوستان‏های سطح شهر خبر داد.

وی در راستای افزایش ضریب ایمنی شهر در این روز، اظهار داشت: در راستای تأمین ایمنی سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی با استقرار در هسته مرکزی شهر پیرامون حرم مطهر کریمه اهل بیت (س)، مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص)و مسجد مقدس جمکران در قالب اکیپهای خودرویی با استفاده از ماشین‏ آلات و تجهیزات آتشنشانی و موتور سیکلتهایEFT آماده خدماترسانی مطلوب در مواقع ضروری هستند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم به دیگر خدمات ارائه شده توسط مدیریت شهری اشاره کرد و ضمن بیان صدور بیش از ۷۰ مجوز برای متقاضیان ایستگاههای صلواتی و ساماندهی آنها در راستای رعایت اصول ایمنی، ترافیکی و بهداشتی، از تمامی متولیان ایستگاههای صلواتی درخواست کرد در محلهای توزیع نسبت به نظافت پیرامون محل توزیع اهتمام لازم را داشته باشند.

میرهادی سپس از فعالیت اکیپهای پیشگیری و رفع تخلفات شهری در راستای کنترل ناهنجاریهای اجتماعی از قبیل سد معبر و متکدیان و پیرامون حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) و سطح شهر و ارائه خدمات حمل و نقل همگانی با آمادهباش سازمانهای اتوبوسرانی و تاکسیرانی جهت جابجایی و حمل و نقل به عنوان اهم اقدامات شهرداری در این ایام اشاره نمود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد